donderdag 5 februari 2015

Nederlandse junioren jeugd kampioenschappen februari 2015

Donderdag 29 januari:  
aangekomen in Amsterdam

Vrijdag 30 januari:
eerst sessie, alleen de 50 vrije slag deze ochtend! Een dik pr van bijna anderhalf seconde in 23.4 als 3e door naar de finale. ‘s Middags een mooi pr op de 200 mtr  rugslag helaas 4e. Toen een hele mooie 400 mtr wisselslag race met mijn teamgenoot Ruben met uiteindelijk 5 honderdsten verschil tussen ons. Als  2e gefinished in een mooi pr!

In de finale 50 vrije slag vlak daarna was de energie helaas op en geen pr meer!

 

zaterdag 31 januari:

Vanmorgen een mooie 200 vrije slag race waar ik net iets te hard afging een 1.50.8, op mijn pr en als eerste door naar de finale!

In de finale 200 vrije slag een hele gave race met een zilveren medaille in een pr van 1.50.5 af kunnen sluiten!! weer een stapje dichter bij de grens voor 1.49!

Zondagochtend de 400 vrij 200 wissel en 100 vrij👍

 

zondag 1 februari:

Een zeer goede laatste dag gehad op het njjk!  ‘s Ochtends 3 seconden pr op de 400 vrije slag, maar net niet onder de 4 minuten, op 14 honderdsten 4.00.13 , met een mooie zilveren plak.

De 100 vrije slag net boven mijn tijd als 3e door naar de finale en de 200 wisselslag met 2.05 als eerste door naar de finale!

‘s Middags goed uitgerust en een zeer sterke 100 vrij neer gezet met bijna een seconde sneller dan   ‘s ochtends en dus een dik pr brons met 50.4!

De 200 wissel daarna net iets boven mijn tijd in 2.04.1 met een mooie eerste plek en dus met goud mijn toernooi mooi af kunnen sluiten! Uiteindelijk bijna alles pr gezwommen en ook nog 1 brons 3 zilver en een gouden medaille mee gepikt!

 

En of het niet beter kon vanmiddag geslaagd voor mn auto theorie!👌

Op naar de Swimcup Eindhoven in April!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten