dinsdag 14 april 2015

Swimcup Eindhoven 2015

In het weekend van 2-5 April vond de swimcup plaats waar ik het hele jaar naartoe getraind heb. 

Ik heb hier bijzonder goed gepresteerd!
Ik zwom de 400 wissel, 200 wissel, 200 vrij en de 400 vrij. Op elke afstand heb ik een finale plaats weten te bemachtigen en dus elke avond nog eens mogen zwemmen!

Op de 400 wissel zwom ik maarliefst 9 seconden pr!! Een uitzonderlijke prestatie, helaas net een seconde boven het limiet voor de Europesche Spelen te baku maar dit mag de pret niet bederven!
Op de 200 wissel was het een pr van 3 seconden en opnieuw iets meer dan een seconde boven de limiet.
Op de 200 en 400 vrij zwom ik respectievelijk 2,5 en 8 seconden pr!!

Het was dus echt een top toernooi met stappen die echt heel bijzonder zijn! We gaan dus met goed vertrouwen het volgende seizoen in om daar volgend jaar opnieuw te proberen een kwalificatie voor de Europesche jeugd kampioenschappen te behalen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten